niedziela, 2 września 2012

Tyle słów rzucanych na wiatr

TYLE SŁÓW RZUCANYCH NA WIATR
1.Tyle słów rzucanych na wiatr  C
Tyle chwil straconych co dnia   a
Morze łez wylanych przed Tobą, Boże mój   F C G

Każdy dzień przemija jak trawa
Krótka radość, nędzna zabawa
Gdy bez Ciebie buduję swe życie, Boże mój

Ref. Więc proszę Panie   F C
Weź mnie w ramiona swe  F C a
Do serca swego mocno przytul mnie   F C G
Niechaj poczuję jak bardzo kochasz mnie   F C F C a
Bym się nie wahał Tobie oddać życie swe   F C G
Życie swe                                   F G

2. Twoje serce zranione wciąż krawat
Zdrój miłości rozlewa nad nami
Bym do Ciebie po chwilach upadku
Zawsze wrócić mógł

Więc mnie przyjmij, przed Tobą dziś staję
I jak dziecko swą winę wyznaję
Proszę podaj mi dłoń gdy przychodzę
W swym sercu ukryj mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz