sobota, 15 września 2012

List do Pana Boga

1. .Drogi Boże piszę chociaż kilka słów                         G D
Innym razem napiszę więcej                                          C G
Na początku życzę Ci wszystkiego dobrego                 e D
I pozdrawiam Cię najgoręcej                                          C D  
Tak się jakoś złożyło że nie miałam okazji                   G D
Podziękować za list coś mi przysłał                             C G
Miałam wiele pracy, miałam wiele nauki                      e D
Także piszę dopiero dzisiaj.                                         C D
 
Ref: U mnie wszystko jak dawniej                               G D
Tylko jeden samobójca więcej                                      C G
Tylko jedna znów rozbita rodzina                               e D
Tylko życie pędzi coraz prędzej                                 C D
Gdzieś tam obok rozbił się samolot                               G D
Trochę dalej trzęsła się ziemia                                  a e
Kiedy patrzę na to wszystko tak jak dziś.                 e  D C
Tak jak dziś                                                          D

2. Tak w ogóle to przepraszam Cię bardzo
Za to, że tak długo milczałem
Lecz dopiero teraz zaczynam doceniać
Biblię, którą mi przysłałeś
Tak niedawno odszedł ode mnie przyjaciel
Z którym wiele mnie łączyło
I dopiero dzisiaj zaczynam doceniać
Czym jest życie i prawdziwa miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz