niedziela, 9 września 2012

Zmartywychwstał Pan i żyje dziś

Ref: Zmartwychwstał Pan i żyje dziś, blaskiem jaśnieje noc e C G D
Nie umrę, nie, lecz będę żył, Bóg okazał swą moc
Krzyż to jest brama Pana, jeśli chcesz przez nią wejdź a e G D
Zbliżmy się do ołtarza Bogu oddajmy cześć!

1. Dzięki składajmy Mu, bo wieczna jest jego łaska e D G a H7
Z grobu powstał dziś Pan, a noc jest pełna blasku
Chcę dziękować mu i chcę Go dziś błogosławić
Jezus mój Pan i Bóg, On przyszedł, aby nas zbawić!

2. Lepiej się uciec do Pana niż zaufać książętom
Pan - moja moc i pieśń, podtrzymał, gdy mnie popchnięto
Już nie będę się bać, cóż może zrobić mi śmierć
Nie, nie lękam się i śpiewam chwały pieśń!

3. Odrzucony Pan, stał się kamieniem węgielnym
Pan wysłuchał mnie, On jest zbawieniem mym
Cudem staje się noc, gdy w dzień jest przemieniona
Tańczmy dla niego dziś, prawica Pańska wzniesiona!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz