niedziela, 2 września 2012

Magdalena

MAGDALENA
      d             A             d
1. Panie, popatrz, codziennie mijam drugich,
           g                       A
trzymam w ręku mój kamień by nim rzucić
        d         A                d
i nie rzucam, bo grzech mój przypomniałeś
       g                      A
i uciekam, choć lepiej było wrócić.
 
         d                  g
Ref.: Podaruj, podaruj mi Panie,
        C                    F   A
słowa, które darowałeś Magdalenie.
     d                g
Podaruj , podaruj mi Panie
        A                  d
tylko jedno, tylko Twoje przebaczenie.
 
2. Ona jedna, wzgardzona Magdalena,
w swojej prawdzie przed Tobą Panie stała.
Ona jedna przez wszystkich potępiona,
dar największy od Ciebie otrzymała.
 
3. Panie widzisz, dziś zginam swe kolana,
dziś przed Tobą chcę w prawdzie stanąć cały.
I wyciągam ku Tobie moje dłonie,
Panie nie daj, by puste pozostały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz