sobota, 3 listopada 2012

Podnieś mnie Jezu

Podnieś mnie Jezu i prowadź do Ojca    d a
Podnieś mnie Jezu i prowadź do Ojca 
Zanurz mnie w wodzie Jego miłosierdzia F C
Amen Amen   d a d

1.Pan jest moim Pasterzem
Niczego mi nie nie braknie
Pozwala mi leżeć
Na zielonych pastwiskach

2. Prowadzi mnie nad wody,
gdzie odpocząć mogę,
orzeźwia moją duszę.
[przez wzgląd na swoją chwałę]

3. wiedzie mnie po ścieżkach właściwych,
przez wzgląd na swoja chwałę,
Chociaż bym przechodził przez ciemną dolinę,
zła się nie ulęknę bo Ty jesteś ze mną.

4. Kij Twój i laska pasterska,
są moją pociechą,
stół dla mnie zastawiasz
na oczach mych wrogów.

5. Namaszczasz mi głowę,
olejkiem,
A kielich mój pełny po
brzegi.

6. Dobroć i łaska pójdą w ślad za mną,
przez wszystkie dni życia,
i zamieszkam w domu Pana,
po najdłuższe czasy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz