sobota, 3 listopada 2012

Panie nie śpij

1. Chciałeś Panie bym wypłynął,  C 
na głębokie życia morze,   a
wiary mojej wypróbować chciałeś moc. d G C E
Popatrz wicher już się zrywa, a 
burza grzechu rozszalała,     d
czy nie widzisz, że ja tonę, że jest noc.   G C E

Ref.: Panie nie śpij, Panie ratuj, przecież ginę.  a F d
      Fale grzechu rozbijają moją łódź.    G C E
      Panie wybacz, że zwątpiłem, czy dopłynę   a d
      Panie ratuj moją duszę i się zbudź.   G C E

2. Pytasz, gdzie jest moja wiara,
czemu lękam się i boję.
Mówisz do mnie, że wciąż czuwasz w każdy czas.
Dzisiaj Panie uwierzyłem,
ale wiem, że przyjdzie czas,
będę wołać w wielkiej trwodze jeszcze raz.

1 komentarz:

  1. Należało by chyba umieścić tu autora słów i melodii.
    Słowa i mel. Alicja Gołaszewska

    OdpowiedzUsuń