niedziela, 22 lutego 2015

Krzyż jest źródłem



Krzyż jest źródłem mego zbawienia    d a
Jezus obmył mnie swoją Krwią     g a d
On uleczy moje zranienia          d a
Krzyż Jezusa nadzieją mą        g a d C
Me szaty jaśnieją jak śnieg      F
Obmyła je Baranka Krew        C
Ona gładzi wszelki grzech       g d C
Baranka Krew                          d

Krzyż jest drogą mego zbawienia
Każde cierpienie oczyszcza mnie
Trudność w drodze, upokorzenie
Błogosławieństwem w Krzyżu jest
Odważnie więc śpiewam tę pieśń
Znam drogę, bym wolnym mógł być:
Trzeba umrzeć, aby żyć!
Trzeba życie dać!

Krzyż jest znakiem mego zbawienia
Miłość Boża rozświetla świat
Tą miłością pragnę świecić
Swoje życie w ofierze dać
Chcę milczeć, gdy spotka mnie zło
I w sercu Jezusa się skryć
Chcę miłością w świecie być!
Chcę miłością być!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz